Dagens.

Jobbat och skippade träningen... Istället mötte jag upp min blivande man och vi ordnade en massa till vår lilla änglagård. 
 
Äntligen har vi valt handtag till vårt kök för det var SÅ viktigt att det skulle göras idag, enligt Noblessa. Men som Domaren sa; det känns skönt att få det gjort. Sedan ordnade vi till en härlig duschkabin till oss, som vi ska ha på övervåningen. Vi har valt att inte ha någon dusch på nedre, känns lite väl onödigt. 
 
Golv har vi hittat, en mörkare nyans på nedre våningen coh en betydligt mycket ljusare på övre. Det kändes faktiskt ganska rätt. Så länge det glänser när jag moppar så är jag nöjd! Så någon gång får vi gå och ordna till så att golvet kan läggas någon gång. 
 
Angående badrummet - vi närmar oss något beslut. Vi har inte bestämt något men vi är ganska bestämda gällande färger. Men fy fan vilket jobb det är! Well well, känns skönt att saker och ting börjar bli klara! Det är faktiskt sjuuuuuuuuukt svårt att välja! 
 
Någon av dessa blev det..... Åååååååhhhhh sååååå spännande!! HAHA! :) 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0