Huvudvärk.

Idag var det första dagen på jobbet med eleverna. Jag har fått en ny klass och det var kul att få träffa dem, ska bli spännande att se vad de är för individer. 
 
Efter det hade vi lärare konferens och en avtackning till en lärare som ska gå i pension. Det var faktiskt sorgligt, inte för att jag känner honom SÅ bra då jag inte har jobbat där så länge men av det lilla jag har sett så verkar han vara så go, rar och himla hjälpsam! Han ställer alltid upp, så fort man ber honom om något och han ler alltid.. ALLTID! Sedan tänkte jag på mig själv, att jag har 40 år kvar till min pension (och om jag känner mig rätt kommer jag inte gå i pension redan vid 65 inte, haha!) Men jag undrar verkligen hur vägen dit kommer gå till, vad jag kommer möta och gå igenom. 
 
Nä, livet är då en gåta. 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0