Sjuk!

Great, great.. Så jävla passande med att bli sjuk de första dagarna av det nya året. Ont i halsen och fasanfullt förkyld. Detta innebär att det inte blir någon träning (tänker inte få virus/något fel med andningen igen) och inte heller kommer jag få träffa Gineva eller Serli då jag kan smitta dem.. Tror jag iallafall. 
 
Det roligaste är att igår kväll kände jag något vid andningen, precis som förra året. Jag fick ju stora problem med andning vid minsta lilla ansträngning och igår blev det EXAKT samma sak. Jag var två sekunder från att ringa pojkvännen och be honom att skjutsa mig till akuten.. men jag var stark och så blev jag sjuk.
 
Så nu är det synd om mig. 
 
 
Istället för en snorig Marina så får ni denna bild. Jag måste ju ut och storhandla då vi ska ha middag för svärföräldrarna på lördag. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0