Vecka 3 - träning.

Måndag: En timme på gymmet och sedan cykling (Caroline) på 45 minuter. 
Tisdag: En timme på gymmet och sedan 30 minuter Grit Strenght som visade mig hur SVAG jag har blivit! :(
Onsdag: En timme på gymmet och sedan drog jag iväg för att träffa sötnosen Gineva. 
Torsdag: Gym i en timme med syrran min! 
Fredag: Vilade. 
Lördag: Spinning, 55 minuter. 
Söndag: Vilade men tog faktiskt en skön promenad på cirka 40 minuter. Fast jag räknar inte in den då det bör vara vardagsmotion. 


Totalt: 6 timmar och 15 minuter, haha. Ja, det är bra. Mitt mål är att alltid befinna mig vid 5 timmar och uppåt. Men jag har även lovat mig själv att få in vardagsmotion då och då.. Kanske ta en lätt promenad och få lite friskt luft på fredagar och söndagar... 
 
Sedan ska jag börja ta bilder på både träningen och annat så att jag slipper ha andra "inspirations" bilder. :) 
 
Well, ny vecka med massa träningsmöjligheter! 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0