Vecka 4 - träning.

Måndag: Cykling (Caroline) på 45 minuter och sedan två pass med henne på en timme, trots en hemsk huvudvärk!
Tisdag: 50 minuter på gymmet och sedan 30 minuter Grit Strenght, som dödar mig. 
Onsdag: Spinning (puls) på en timme....fy fan vad jobbigt det var men otroligt SKÖNT! 
Torsdag: Gymmade med lillsystern och testande en hel del på ungefär en timme och tio minuter. 
Fredag: Vilade. 
Lördag: Fick inte spinna eftersom jag var sååå jävla förkyld!
Söndag: Gjorde en massa som har med huset att göra så...

Totalt: 5 timmar och 15 minuter. Inte lika bra men jag har jobb att sköta, ett radhus som renoveras totalt och sedan ett bröllop... Men men, jag har sagt att jag ska träna 5 timmar, MINST. :) Nästa vecka kommer det nog inte heller bli så intensivt med träningen då vi verkligen måste ordna golv och allt det där. 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0