Vecka 2 - träning.

Måndag: Spinning med Wallin i 45 minuter och sedan Absolution i 30 minuter = 75 min. 
Tisdag: Vilade och drog till huset istället, för att se alla väggar som hade rivits ner. 
Onsdag: 50 minuter på löpbandet och sedan 55 minuters spinning = 1 timme och 45 minuter. 
Torsdag: Gymmet i 1 timme (fick träningsvärk i armarna!)
Fredag: Spinning i 120 minuter! WOHO!
Lördag: Spinning i 55 minuter, Pulse. :) 
Söndag: Vila. 


Totalt: Det har blivit 415 minuters träning, vilket betyder att jag har tränat nästan sju timmar. Alltså "en timme per dag" vilket är ju såklart bra. Vi får hoppas att jag håller samma standard fram tills bröllopsdagen och att jag då har en massa muskler att visa upp. 
 
 
Snälla snälla mage.. kom till mig!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0