Woho!

Oj.. skrev en del och sedan försvann allt utan att jag ens rörde på något. Konstigt..

Men imorgon kommer jag få sällis till jobbet, syrran min ska hoppa in som vikarie. Fy fan vad kul det ska bli att få jobba tillsammans med sin syster. YEY! :) Sällis dit, sällis under lunchen, presentera henne för kollegor och sällis hem igen. 
 
Helgen längtar jag till eftersom jag och Domaren ska leta badrum och börja tänka kring dem banorna. Huset är i total kaos men fy fan vad det går fort alltså! Jag tror att allt kommer vara klart i början på april, faktiskt. Eller? Man kan väl få hoppas! Men badrum, ja. Funderar en massa.. Ni får gärna komma med massa tips! 
 
 
 
 
 
Älskar färgen på den sista bilden - Nu har vi två väldigt SMÅ badrum men färgen är helt underbar! :) 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0