En härlig torsdag!

Vi åt hemma hos min mamma idag, hon och Suhel gaddade ihop sig emot mig gällande ALLT.

Efter det drog vi till Vikens station och hälsade på, samtidigt passade vi på att fika lite med honom samt sno en släpvagn. Direkt efter drog vi till Bauhaus och köpte våra utemöbler! Matset till baksidan, present från mina föräldrar, och soffset till framsidan från Marina, hennes mamma och min moster! :)

Efter det gjorde vi tacos med några fina själar. Nano och Sindy tog med sig godis och diskuterade livet. Efter det kom Emil, som fixade köttet, och sedan dök Viken och Jonny upp. :) Kamil satt som en kung och skrattade! :)

Mysigt värre och imorgon kommer min älskling Gineva!! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0