En helt vanlig fredag..

Igår tränade jag bodybalance, en blandning av yoga och pilates.. Eller ja, sådant iallafall. Jag tyckte faktiskt om det, man fick svettas samtidigt som man stretchade kroppen! Ska försöka lägga in sådant pass en gång i veckan!

Efteråt var det stor middagsbjudning för Suhels farbror och hans barn. Det blev ett stort gäng här. Jag lyckades få till en bra champinjonsås och kycklingvingar. Sedan gjorde jag lövbiff, sallad och hummus. Synd att jag inte hann ta bild men jag tror Suhels kusiner gjorde det, ska sno deras :) Det var väldigt roligt, väldigt snälla och roliga människor!


Well, nu ska jag hoppa iväg till lördagsträningen som jag har stora förhoppningar om eftersom instruktören heter Wallin i efternamn, haha! ;) Sedan blir det förberedelse för nästa bjudning, Suhels vänner och ett par kusiner kommer över för grillning. :) :) WOHO!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0