Sista stunden som icke-brud! :)

 
Här var alla hemma hos mig, i det lilla vardagsrummet. Det är en tradition att mannens sida kommer och "hämtar" upp tjejen. 
 
 
 
Det dansas lite..
 
 
Lite till.. 
 
 
Jag och pappa fick göra om det här minst 40 gånger eftersom vi båda skrattade så himla mycket. Pappan ska alltså följa flickan ut men hahahahaha, det var så roligt! Fina pappa! <3
 
 
Ser ni hur han håller sig för skratt? Jag är imponerad för annars är min pappa en sådan som skojar med allt och alla! 
 
 
Min bil, med vår nye förare. Det var hans första körning! :)
 
 
Syrran hade lyckats fixa en sån där trumgrej i allra sista minuten... TACKA FÖR DET! Det var sjukt grymt... vilken stämning det blev!! :) 
 
 
Lite dans här.. Här ville mina systrar gömma sig då ALLA grannar gick ut, haha! 
 
 
Maria! :) 
 
 
Bilen... vid fotograferingen fick vi en ny bil, ännu större. Bara för att. :) 
 
 
Dags att åka.. :) 
 
 
Det var så många som åkte förbi oss och försökte titta in i bilen.. Kände igen mig, jag gör alltid så bara för att få se bruden! :)
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0