UNDERBART!!

Vilken dag! Underbar dag! Flera av dessa, tack!

Jag fixade ordning pasta med pesto till brudarna, Asrin och Soma och även systrarna. Vi satt och åt för att sedan käka min sockerkaka. En massa annat också.. Tyvärr hade jag inte så mycket hemma men vi lyckades ändå äta konstant!! :)

Åh vad mysigt det var. Älskar verkligen mina tjejer och det är så mycket som händer i våra liv just nu, det roliga är att det sker nästan samma saker. :)

Jag fick sååååå fina inflyttningspresenter. Glömde ta bild men fick trevåningsfat, rosa såklart! Den ska jag ha när jag bakar muffins. Sedan fick jag en fin skål och en burk för oliver, som är exakt som den jag har letat efter! :) Tjejerna kan! :)

Sedan kom Suhel och Emil, med en grill släpandes. De fixade i ordning den medan de drev med Soma och Asrin. Alla mina favorit på en och samma plats; mina bästa vänner, mina systrar, min man och Emil. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0