YES!

Jag klarade min tenta!!! :) Nu är jag klar med kurs A, nästa blir då B. Jätte nervöst!! 
 
Jag trodde verkligen inte att jag skulle lyckas, med tanke på all stress innan bröllopet. Tentan skulle lämnas in dagen efter henna-festen. Jag hann lägga ner sammanlagt åtta-nio timmar på tentan, på cirka 20 frågor som behövde både översättning från fornnordiska till svenska och dess grammatik! Är så sjukt stolt över mig! Bra Marina!
 
 
Nu har jag iallafall storstädat övervåningen, duschat och nu ska jag sitta och jobba lite. Efter det ska vi hem till mamma och äta mat och shoppa småsaker till hemmet. :) Har saknat min familj så enormt mycket! Mina systrar kommer hem den 12 juli, ni anar inte huuuuuuuuuuuuuuuuur mycket jag längtar!!!! 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0