Ay caramba

Idag vaknade jag super tidigt, trots att jag bara lyckats somna tre-fyra timmar. Jag kan inte sova, har inte lyckats somna ordentligt på cirka två veckor nu. Jag vaknar minst 5-6 gånger per kväll, oftast i panik. En gång sprang jag till och med ut från sovrummet för att jag trodde att ett bi attackerade mig. Herre min... 
 
Jag träffade Suhel vid Bauhaus imorse då, och vi köpte gardinstänger, hängare till badrummen och fönsterbrädor. Dessutom köpte jag hörnhylla till övre badrummet så nu får alla mina krämer/skönhetsprodukter plats! :) 
 
Sedan var det raka vägen till jobbet, där visade jag och Birgitta film för våra sjuor och bjöd på fika. Därefter gjorde jag en grovplanering för nästa termin. Eftersom jag har haft så mycket att göra, bland annat rätta uppsatser på tio sidor, har jag inte ens hunnit titta på höstterminen. Jag är så EFTER när det kommer till jobbet så nu har jag suttit ett bra tag och försökt komma i fas med alla andra. Det här är inte likt mig, långt ifrån... 
 
Imorgon är det även Ginevas bad, tre dagar efter ett dop ska barnet tvättas och det ska gudmodern göra. Det måste jag hinna till och även köpa en söt liten klänning till fisen. Sedan är det mottagning för Nano som tar studenten och hennes syster, Marie, tar examen. Sedan måste jag sitta en stund och försöka hitta material till mina nior, för det vill jag inte sitta med under sommarlovet. 
 
Onsdagen är det avslutning och därefter ska jag sätta mig i ett hörn och planera, ända fram till 18:00 då jag måste fixa mig till syrrans förlovning. Sedan är det bara att se till att allt finns på alla bord, att alla är nöjda och har kul. Efter allt detta får jag försöka få några timmars sömn för att orka med torsdagen. Då har jag jobb och senare har jag manikyr och pedikyr på schemat. Därefter MÅSTE jag packa resväskan och se till att vi har med oss allt, samt ordna till allt i huset så att allt är klart. Just nu ligger allt huller om buller. 
 
På fredag jobbar jag, jag har bett om att få vara ledig men jag tror inte att det kommer godkännas då jag sa till väldigt sent. Jag trodde att jag skulle ha mer tid men det dyker upp nya saker hela tiden. Jag måste även hämta underkjolen till klänningen samt åka till lokalen och bestämma bordsplaceringen. Gaaaaaah!!! 
 
Min chef berömde mig för att kunna hålla många bollar i luften. Det är väldigt många bollar just nu. Fixar jag detta utan att bryta ihop, vilket jag har varit nära många gånger, så är jag fan grym. Jag måste fixa det. 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0