Finaste presenten! :)

Eva, min vän, har gått och köpt massa presenter till mig. Så himla söt! Jag är så glad att jag har lärt känna henne och hennes syster Soline. Soline hjälpte oss med ALLT gällande festen och hon säger aldrig nej till något. Eva ställer alltid upp och det bästa med dessa två är att de alltid är ärliga, de säger vad de har på hjärtat och du vet vart du har dem.

Eva fastnade jag för eftersom hon påminner mig om Asrin. Båda två är godhjärtade och har exakt samma humor. Ibland kan Eva göra något som får mig att tänka på Asrin och tvärtom.

Nej, jag är bara så glad att jag har så fina människor i mitt liv. Att vänner kan göra så mycket för en, det har jag nu fått lära mig genom att ha dessa och Soma i mitt liv. :)



Speak up!
Asrin

Det är du som är underbar min älsklingen. Som jag alltid har sagt jag kommer alltid finns där för dig. Jag är så glad för ha dig som min vän BÄSTA vän.

Önskar dig och Suhel all lycka i värden många pussar och kramar

Svar: <3
Milazlatnikova.

2013-06-16 @ 21:57:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0