Korgar..

Efter att jag gick ifrån lillfisen Serli satte jag igång med en ny bebiskorg. MEN det är inte jag som ska ge bort denna gång, min kusin ska nämligen ge bort en till sin bästa vän och ville ha min hjälp. Självklart, tänkte jag, och satte igång direkt. Allt är klart förutom tyget till själva korgen och korgen har min kusin. :) Det är SÅ kul, och jag har blivit så snabb på det efter x antal korgar. 
 
Sedan har jag gjort en till.. fast till vem och VAD för slags korg får ni se sen. :) 
 
 
Här är min första "riktiga" stora korg och den var såklart till fina Gineva.. Min lilla sötnos, som jag saknar sjukt mycket. Jag har en riktig grym idé till hennes dop, vi får se när datumet blir och då kan jag sätta igång! :) Åh! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0