Vad roligt!

Vad kul att så många nya har hittat hit. Jag har en stark misstanke om vad det kan vara. Nästa inlägg får avslöja vad jag tror. :) 
 
Jag drog iväg och köpte en ny röd penna, MOHAHAHA! Sedan ordnade jag Ginevas dop present. Åh, hoppas hoppas hoppas att det blir snyggt nu. Jag ska hämta upp den på måndag. Vi får hålla tummarna! 
 
Åh, snart är det dags för allt. Denna helg är den enda lugna helgen som vi har. Efter det är det kaos hela vägen fram till bröllopet. Vi har henna festen den 7 juni, Ginevas dop den 9 juni. Sedan är det Maries och Nanos examen/student fest den 11 och den 12 är det avslutning för mina fisar på jobbet. Eleverna går på sommarlov då! Efter det, samma dag, är det syrrans förlovning och sedan... Ja, sedan är det bröllopet. Den 17 blir det Amalfikusten. 
 
U.N.D.E.R.B.A.R.T 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0