Ååååååå !


 
Det här åt vi hela tiden i Syrien! Det var så himla gott! Mums! 

Åh vad jag saknar Syrien. Jag är så ledsen över situationen och att min dotter inte kommer att få samma fina minnen som jag har fått därifrån. Utöver det har jag lärt mig prata arabiska tack vare mina resor dit, fått anamma och lära mig om kulturen och den ömsesidig respekten man har för varandra där. 


Speak up!
Robin

Ja, verkligen. För situationen har ju bara blivit värre med tiden :S Det sista jag hörde var att nu ska USA in och röra runt i grytan också...

Så vi vet väl alla vad det kommer att resultera i. Ett Irak 2.0...

Svar: Japp, jag vet. :( Det är typiskt, att USA ska lägga sig i när de inte har koll på allt. Eller ens har rätt syfte!
Milazlatnikova.

2013-11-11 @ 23:16:12
URL: http://thegamingground.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0