En timme och 15 minuter.

Idag lyckades jag gå en timme och 15 minuter. Jag hade världens huvudvärk, mina axlar är spända och ryggen gör sig påmind, så jag tänkte att en promenad kanske gör mig friskare. Det gjorde det. Ska ta en varm dusch efter maten också, då kanske huvudvärken släpper. 


Glömde ta bild på min promenad väg men jag lägger upp en bild som syrran skickade igår. Åh, saknar Jack in the box! Lycko Jenna!!  :) 




Speak up!
Mathias

Härligt att promenaden hjälpte! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Ja, faktiskt! Man brukar undvika att röra på sig när man har huvudvärk men nu har jag lärt mig!

Ha en trevlig helg du med!! :)
Milazlatnikova.

2013-11-11 @ 17:50:57
URL: http://twoplusone.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0