MIN ÄLSKADE DOTTER!!!!

 
Under hela min graviditet kände jag på mig att det var en pojke, det kunde helt enkelt inte vara något annat. När barnmorskan sa att det var en liten flicka bad vi henne att kolla igen, och vi fick det bekräftat. Vi ska få en dotter. Min älskade lilla och underbara Victoria. 
 
Jag har massa bilder på henne som vi ska scanna in på datorn men det var riktigt svårt att få en bra bild, hon var riktigt busig och hade myror i baken. Hon var aldrig still, och vid ett tillfälle vände hon sig om och visade sin lilla stjärt! Kameraskygg, precis som sina föräldrar! :) 
 
Vilken magisk känsla det var, att se sin ängel, se hennes underbara hjärta slå och veta att hon snart är i min famn. Min efterlängtade ängel. Jag älskar dig redan mer än allt annat på denna jord. 
 


Speak up!
Sperta

Naw va söt, du kommer bli en underbar mamma! :))

Svar: Haha, tack så mycket!! :)
Milazlatnikova.

2013-11-08 @ 22:46:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0