Sådär ja!

Vi har städat och håller fortfarande på! Eller jag är klar med mitt, Suhel slöar. Vi var hos barnmorskan också, fick höra hennes hjärtslag och det kändes väldigt skönt. 

Jag måste även iväg till Apoteket för att köpa tabletter och sedan kolla om det är någon som har graviditetsbälte, då jag har fått foglossning som gör rejält ont! :( Känns väldigt mycket när man går, även om det bara är ett par steg. Sedan krånglar ryggen också. Fast jag ska fortsätta träna fast i lugnare takt! Så får det vara. 

Allt för min underbara lilla mupp i magen! Hon var så duktig för när barnmorskan la pluppen på magen hörde vi hennes hjärta tydligt! 148 slag! 






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0