Tävlingar!



Det skulle drickas en massa från skålen. Fyra lag och den som hann dricka upp allt först vann! Suhel var med, men eftersom min man är nykterist så låtsades han att dricka... Eller, han stod bara där och hejade på! De vann iallafall! :) 

Jag var inte med på den tävlingen då jag är gravid, men jag hade sällskap under tiden. Suhels kusins fru Nani är gravid, hon föder en månad innan mig. En månad EFTER mig föder Suhels mosters dotter, Vivvi, en unge till och efter Vivvi, en månad efter det, föder Nahrin, Suhels kusins fru, också ett barn. Vi är alltså fyra brudar som föder varje månad, haha! Utöver det har jag min kompis, Soma, som föder först av alla oss, i början av mars. 

Snacka om att det kommer bli en massa spring 2015, när de har lärt sig gå och busa. Min plutt kommer ha Gineva och Bastian som kommer att lära honom/henne en hel del!! :) 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0