Vilken mysig dag jag hade igår!

Jag hade absolut inte sovit bra kvällen innan, med en hel del mardrömmar. Jag var med andra ord rätt så trött på dagen. När jag kom hem tvingade min man mig att sova minst en halvtimme men det blev en heeeeel timme istället! 

Efter det tog vi på oss varma kläder och åkte iväg till en gård här i Sollentuna. Vad jag blev kär! För det första älskar jag naturen och det känns som att jag har varit ifrån det ett tag. Sedan kom två små hundar som hoppade och jag stod där och klappade dessa söta varelser. Hela promenaden bestod av tjat från mig om att skaffa hund! :) 

Sedan såg vi en massa djur och jag matade getter! Åh! Dessutom är det höst, det är så sjukt vacker. 

Det var verkligen en välbehövlig promenad, tillsammans med min man. Hoppas verkligen att det blir fler gånger. :) 








Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0