Ärlighet.. vad var det nu igen?

Det värsta jag vet är faktiskt kvinnor. Tjejer, tonårsbrudar, kvinnor. Kalla det vad ni vill. Är inte det sorgligt? Att jag, som kvinna, avskyr min egen sort? Inte alla, det måste jag erkänna. Jag har valt att blunda för allt och bara köra mitt eget race, och jag vet att många andra har gjort samma. Fast det finns ändå en stor mängd av dem där jävlarna
 
Fy vad jag avskyr er! Tjejer som har näsan upp i vädret, som tror att de är något de inte ens är. Snälla, kom ner på jorden. En kvinna ska ha styrka, ärlighet, skinn på näsan men även kunskap och en ovanlig drivkraft. Samtidigt ska hon vara givmild och hjälpa andra på vägen, aldrig se ner på någon annan. Ni andra kan helt enkelt dra åt helvete. Bara för att man ser bra ut har man inte rätten att trycka ner andra, bara för att man har pengar har man inte rätten att se ner på människor. 
 
Nästa gång du lägger på dig ett halvt kilo smink, löshår, linser, lösnaglar, höga skor och dina jävla kläder som enbart signalerar att du är för rädd för att vara dig själv, tänk på att det bara är falskt och ett tomt jävla skal. För du har absolut INGET annat och en dag kommer du att vakna upp gammal och gro, och bara vara tvungen att leva med dig själv. 
 
 
Kom ner på jorden, för du är faktiskt ingen speciell. Du är bara en i mängden. Inget annat. 
 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0