Konstverk !!

Förra julen fick jag två tavlor i present av Suhel. Det var foton som jag hade tagit själv och igår satte vi upp dem i vårt hem! :) 

Känns roligt med tavlor som har MITT namn på! Då kan ingen sno de, vilket var vanligt förut. Det var därför jag la in mitt namn för innan kunde jag inte anmäla. Det var inte roligt att se sina bilder hos några andra, som påstod att det var deras. Därför namnskrivningen, inte på grund av hybris. Jag måste ändå erkänna att det är mysigt att se sitt namn på en tavla! :) 






Speak up!
Gena

Uhm.. jag vill också ha ett av dina egna foton innan jag flyttar!


Svar: Åh! Absolut!! :) :)
Milazlatnikova.

2013-09-12 @ 12:55:03
URL: http://genaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0