Vilken tur jag har...

Som har en sådan fin familj, som ställer upp oavsett vad! Vi kan bråka, vara oense om allt och gå på varandra som ångvält.. men i slutändan ställer vi ALLTID upp. Jag har verkligen tur som har haft mina föräldrar som lämnade allt i Libanon och gav mig ett fritt liv i Sverige, där de har gett mig möjlighet att få växa som individ och aldrig någonsin kvävt mig. Jag har fått säga vad jag tycker och tänker, jag har fått göra mina egna misstag och jag har fått leva. De har aldrig dömt mig och aldrig tvingat mig att tycka och tänka som de gör. 
 
Mina systrar.. Ja, mina änglar, mina själsfränder. Mitt allt. Utan dem är jag ingenting. Många har svårt att förstå bandet vi har mellan varandra men mycket är det tack vare våra föräldrar som uppfostrades oss att välja varandra framför allt, även om det skulle komma att välja mellan varandra och våra föräldrar. Mamma sa alltid att de kommer inte finnas där för evigt, men vi tre kommer alltid göra det. Ja, jag har verkligen tur att jag har två systrar som ALDRIG skulle såra mig, aldrig ljuga för mig och aldrig gå bakom min rygg eller svika mig för någon annan. 
 
 


Speak up!
Jennifer

Så otroligt vackra ni är! Fint inlägg :)

2013-10-05 @ 18:24:16
URL: http://jeenlicious.blogg.se
Jennifer

Så otroligt vackra ni är! Fint inlägg :)

Svar: Super tack!!
Milazlatnikova.

2013-10-05 @ 18:25:13
URL: http://jeenlicious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0