Ekar tomt.

Idag har vi bara varit hemma, vilat enormt mycket och varit sjuka. Eller ja, mjölkstockning från helvetet besökte mig. Jag kan inte ens lyfta högra armen. Hela kroppen gör ont och inget hjälper. Har duschat varmt, vilat, pumpat mjölk.. Allt. Tappade även en hel flaska med bröstmjölk när jag var på väg att frysa in det och höll på att grina ihjäl mig när jag såg allt gå till spillo. Gråt inte över spilld mjölk, sa maken min med glimten i ögat. Jag uppskattade inte skämtet. 

Ingen bra dag för mig, nej. Får visa en gammal bild för idag är vi klädda i mjukis. 

Dessa kläder passar inte min sötnos längre. Hon bara växer och växer. Snart är hon EN månad!! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0