Så länge.

Det ekar tomt här men det kommer snart. Just nu har vi gäster hela dagarna och kvällarna försöker vi vila samtidigt som vi tröstar och ammar nykomlingen. 

Jag är så evigt tacksam över att ha Suhel som far till mitt barn. Han är min klippa, min alldeles egna ängel. Sedan har jag alla nära och kära som ställer upp och städar, lagar mat, diskar och tar hand om Victoria så att jag och maken får sova någon timma. Är så tacksam för allt! 

Idag kom även min underbara guddotter och fick träffa sin kusin för första gången. <3 






Snart ska det börjas uppdatera flitigt här och ni kommer få se massa bilder och även få se vilka fina presenter älsklingen har fått! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0