Kan inte riktig förstå!!



Det här var en av de allra sista bilderna jag tog på magen. Att den var såhär stor, att min lilla sötnos låg därinne och väntade på att få komma ut! :) 

Helt fantastiskt vad tiden går. Jag är en aning ledsen över att jag aldrig fick njuta av Victorias första månader med tanke på alla komplikationer jag fick med amningen men jag njuter för fullt nu. Det är så underbart att se henne utvecklas. 

Idag vände hon på sig, ordnade med båda händerna och lyfte på huvudet. Helt själv. Hon var SÅ stolt! :) Sedan har hon fått mer personlighet, något som framhävs oftare nu. Hon ropar när hon vill ha uppmärksamhet, hon har en stark vilja och är väldigt envis. Helt underbar är hon också... Världens snällaste bebis! 

Nyfödd. Jag har köpt samma bodys till henne nu, som hon hade när hon var nyfödd. Mest för att minnas den tiden :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0