Min kalender!






Äntligen är den här! :) Jag är ett planeringfreak och känt mig naken utan en kalender! Jag skapade min egen och hittills är jag supernöjd! 


Speak up!
Jackie

Din kalender är verkligen jättefin! Jag brukade också beställa såna där egengjorda kalendrar! Men det är så synd att de inte kan erbjuda varannan sida veckodagar/varannan sida blanka sidor (lite som loggboken som skolor använder) eftersom jag verkligen måste skriva listor på massa saker för att komma ihåg vilka uppgifter jag ska göra. Är så fruktansvärt frustrerande att det verkligen bara är loggboken som ser ut så, och den är terminsår istället för kalenderår.

Svar: Men du kanske kan skicka in det som förslag? De kan nog ordna ett alternativ för det, det är en jätte bra idé! :)
Milazlatnikova.

2014-12-12 @ 12:13:24
URL: http://wondertjes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0