Victoriafritt.



Igår lämnade vi Victoria hos sin farmor och drog iväg till Täby en stund. Maken min behöver en del kläder men inga har just den byxan som han vill ha. Vi får leta vidare. 

Vi måste bli duktigare på att lämna ifrån oss Victoria, just nu är hon alldeles för beroende av oss. Speciellt sin pappa, nu när han är borta hela dagarna har hon blivit heeeeelt beroende av honom. Hon vägrar lägga sig för natten om hon inte vet om han är hemma. 

Det är mitt fel, jag får skuldkänslor varje gång vi lämnar ifrån oss henne och vill hem direkt. Egentligen är det inte jobbigt att ha med henne, hon är huuuur snäll som helst, men det är vanan att vara med andra som vi vill lära henne. Jag har mina anledningar till att inte lämna ifrån mig, men jag måste sluta bry mig om vad idioter runtom säger. 


Speak up!
Oslofru

Så gott det ser ut :D

Svar: Det var det! :) Man måste unna sig då och då!
Milazlatnikova.

2014-12-29 @ 10:02:04
URL: http://www.oslofru.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0