Vilken söndag!

Det började redan vid 06:00, för då tyckte Victoria att det var dags att vakna! 

Därefter var det bara att ta sig till Sundbyberg för lite häng med tjejerna. Det var så kul när vi satt där med våra barn och matade/ammade, haha. Från gymnasiet till idag, det ser verkligen annorlunda ut! Victoria blev helt förälskad i Asrin, fast det är inte så konstigt med tanke på hur bra Asrin är med barn. Victoria är rätt så energisk och behöver ständig stimulering och det fick hon idag, haha. Tack Asrin! 

Efter det drog jag iväg till Hässelby och firade lilla Serli som är två år nu. :) Finaste plutten! :) 

Jag har så fina vänner runtom mig, jag är överlycklig att Victoria kommer att få bli en del av deras liv men att våra barn kommer att få växa upp ihop. 




Victoria ville leka med Masal fast Masal tyckte inte det då Victoria bara förstörde hennes leksaker, haha. :) 

Victoria blev helt plötslig supergosig med Soma, Asrin blev inte glad, haha! 

Elsa låg och sov men vi fick iallafall ihop dessa :) Mariams lilla Benjamin, den första tjejen i gänget är Masal och min plutt då. :) 

Vackraste Elsa! <3 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0