Behövs det?

Bärsele, det har jag sett många ha och jag har funderat länge på det. Nu såg jag reklamsnutt som ploppade upp på min dator. Är det ens värt det? Det känns lite överdrivet men vad vet jag? Jag ska fråga min kusin Marina, jag vet att hon har en som de brukade ha när de bar runt på Gineva. Fast då var det oftast när de reste.. Jag vet inte, känns onödigt att lägga 1500 - 2000 kronor på något sådant. 
 
 


Speak up!
Anonym

Vänta och se ;).
Min lilla hade extremt närhetsbehov de första tre månaderna och ingenting dög utan mammas famn. Då var bärselen perfekt när man skulle till affären eller ville ha händerna fria hemma.
Finns ju de som inte gillar sele heller... Är ju så olika!
Kram

Svar: Hmm.. då kanske man borde vänta och se efter? Är hon som Isabelle så kanske det är värt att köpa en! :)
Milazlatnikova.

2014-02-22 @ 22:57:01
URL: http://Julias.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0