Den är här, den är här! :)

Mellan 12-14 skulle sängen komma fast redan klockan 09:00 plingade det på dörren. Vad roligt, jag ser fram emot att börja inreda hennes rum. 

Nu måste bara ett skötbord och garderob fixas. Skötbordet vill svärmor köpa så jag tänkte ta med henne någon dag och leta. Jag har hittat en på nätet som jag föll för fast det kanske är bättte att se allt live. Garderob vill moster köpa, tillsammans med en gungstol till nedre våningen och kanske en badbalja alt skötväskan så det får jag också ordna snart. Garderob är prio ett för då kan jag få ordning på alla hennes kläder som just nu ligger i en förvaringspall. 

Åh, jag dör av lycka här! Snart är min dotter är! :) 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0