Det som behövs.

Hittade denna lista någonstans på nätet. Jag har nästan allt till min bebis, från spjälsäng till badbalja men jag kom på idag att jag har inga produkter för henne eller för mig. 

Jag behöver skaffa; 

- Blöjor

- Tvättlappar/våtservetter

- Salva för röd och irriterad stjärt

- Schampo/tvål 

- Badtermometer (finns gulliga små ankor!) 

- Mjuk handduk/frottéhanddukar. 

- Badolja och babypulver (heter det så?) 

- Amningsbh och alla tillbehör för just amning, såsom "kuddarna" och plastbiten så att man inte får sår när man ammar. 


Ja, det är säkert en massa annat också. Kan ni komma på något? Får ta en sväng förbi Big Baby någon gång nästa vecka och köpa in allt! :) 






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0