Skötväska.

Jag letar skötväskor nu. Min nya grej. Min man har rätt, jag kan verkligen ALLT om barninredning och barnprylar numera. Jag vet exakt vilka affärer som finns i Sverige och vet exakt vad alla har och till vilket pris. Så typiskt mig. 
 
Jag letar iallafall efter en skötväska och om det är något jag tycker är supertöntigt är att man lägger tusentals kronor på en skötväska. Så det vill jag undvika.

Jag vill ha en praktisk, med massa fack och lätt att rengöra. Jag har tittat på min vagns egna skötväska, Brio Go och jag kommer att köra helsvart. Den kostar runt 750 - 800 kronor. Egentligen är det inte jag som betalar för min skötväska utan det ingår i min mosters present till mig, jag får välja vilken jag vill men jag vill ändå ha något bra till ett rimligt pris. Jag känner mig själv, jag är ett kontrollfreak så jag måste ha ordning och reda även i skötväskan. Det som är bra med just väskan från Brio Go är att det är exakt samma material som min vagn, så då passar det väldigt bra fast vem bryr sig egentligen om den i slutändan inte uppfyller sina krav som en skötväska? Den har en vadderad skötdyna, även fast jag inte har planerat att byta blöja på Victoria liggandes på en sten, och sedan har väskan ett separat fack för flaskan. Jag har dock inte sett den inuti, får gå iväg till BigBaby eller Babyland och kolla närmare.  
 
Jag tittade en annan, Ryco Skötväska i fyra delar och den kostar mellan 300-400 kronor. Då får man självklart väskan, en skötdyna, en flaskhållare och en extra plastpåse för blöta kläder. Jag gillade det sista. Förutom det är den gjort av microfiber som är lätta att rengöra. Pedanten inom mig skrek av glädje! 
 
Här är Ryco. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0