Stand up.

Det var faktiskt väldigt mysigt med rätt så god mat och underhållning. Jag gillade inte första komikern, Magnus Palm men den andra, Thomas Järvheden, var riktigt rolig. :)

Vi valde att sitta längst bak närmast dörren så att jag kunde springa till badrummet titt som tätt. :) 

Förrätten bestod av vitlöksbröd med räkor och sallad. Mums! 


Kycklingfilé med en rätt så god sås, med mozarella och grönsaker. :) 

Min fina och underbara man! <3 

Efterrätten, chokladmousse med grädde och hallonsås. Även om det inte var magic friday så smakade jag fast jag gillade inte den. Tur det! 

Hela publiken fick vara med på ett trick. Vi hade fått fyra kort var som vi skulle riva i två delar och blanda. Vid ett tillfälle skulle vi ta ut en halva och lägga den vid sidan om. Han sa en massa saker som vi skulle göra, att till exempel ta bort det kort som var trea etc. På slutet hade vi bara ett (halvt) kort kvar och det matchade med det kort vi hade lagt sidan om i början. Det var coolt! :) 






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0