Vilar.

Jag vilar, min dotter kör olika aerobics pass. Jag var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut. Hon tyckte att det var bra att jag var hemma och vilade, att det syntes på mina värden. Jag har lyckats komma i balans med min vikt och mitt sockervärde. Smärtan, tröttheten och allt annat får jag leva med två månader till, men det är viktigt att jag V I L A R så att det inte händer min tös något.  

Vi lyssnade på hjärtat och det var fullt ös denna gång också. En riktig energiknippe, sa barnmorskan. Underbart! Hon hade väldigt högt hjärtslag men vi lyssnade extra länge och det sjönk efter ett tag, så det var nog ingen fara. Självklart spökar oron i bakgrunden men jag tänker inte låta det ta över. 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0