Älsklingens nya plagg!

Hittade en sida på nätet och förälskade mig i dessa plagg. Hon har inga "chillplagg" så dessa är perfekta, annars består hennes garderob av söta klänningar, haha! 

Nä, supernöjd är vad jag är! Även mannen min gillade dessa! :) Jag köpte storleken 6-9 månader så att hon kan ha på sig dem när det är lite kallare men vill ändå ha henne i min famn snart.... 

Vi längtar verkligen efter henne. Nu när värkarna dyker upp titt som tätt och vi har varit oroliga så känns det som att vi uppskattar den här tiden mer. Inte för att vi inte gjorde det innan men nu känns det som att det kan hända när som helst. Fast vi hoppas att hon stannar kvar i tryggheten ett tag till. Jag älskar att ha henne nära och känna av hennes rörelser. <3 








Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0