Årsresumé 2013.

Vilket år det har varit för mig, helt underbart år med massa glädje och lycka!
 
JANUARI

Januari började med att vi planerade både hus och bröllop. Bröllopet tog inte så mycket tid men huset och renoveringen, det var grejer. Under tiden försökte vi umgås så ofta som möjligt med Gineva, vår nya medlem i släkten. Åh, fina Gineva! 
 
 
Detta var vårt kök! :) 

 
Såg väldigt trevligt ut här! :) 
 
 
Massa gos med Gineva! <3
 
FEBRUARI 

I februari åkte vi iväg till USA och umgicks med världens finaste människa, Lara. Jag var överlycklig över att få vara med henne. Här köpte mamma en hel del saker till vårt hem och Carin skaffade blogg. Det ni! :) 
 
 
MARS
 
Gineva var påskkärring och en väldigt söt sådan! Genas pojkvän kom hit och det började bli väldigt allvarligt då han träffade pappa, haha. Nu började det ryktas om ett bröllop till! :) 
 
 
APRIL 
 
Inte visste vi att det var ett år kvar tills vi skulle få vår dotter här inte!! :) 

Nu började vi renovera ute och huset stod i stort sett klart. Det var en lättnad kan jag tala om och nu började vi beställa en hel del till huset, såsom soffor, bord och säng. :) 
 
 
MAJ 
 
Jag och Suhel hamnade på reklamskyltar lite överallt, främst i Sollentuna området. Det var superroligt faktiskt, haha! :) Under majmånad fick jag även en grym möhippa med massa pinsamheter, stopp i pendeltåget och jag som springer ifrån en polis. Jag börjar skratta varje gång jag tänker på det, haha. Någon gång ska jag berätta exakt vad som hände. Just då var det väldigt jobbigt, nu är det bara roligt! 

Under majmånaden packar jag även ner alla mina saker som jag har hos mina föräldrar och flyttar över dem till huset. Just då kändes det väldigt konstigt men nu är det helt normalt att jag bor här och de där. Så skumt... 
 
Alla buskar på bakgården dööööör, muhahaha! Samtidigt inser vi att min rosa cykel är borta. Usch!! 
 
Under majmånaden bokar vi även vår smekmånadsresa, Sorrento. ÅH! Underbar resa, det var vad det var. Det var en liten by och det fanns inte så mycket att göra men ändå njöt jag till fullo. Det var så mysigt att strosa runt där med min man, äta god mat och bara njuta. Det finaste minnet jag har därifrån är när vi köpte vår superdyra glasfigur, båten. Haha, det var så.. Åh! Blir kär i min man all over! :) 
 
 
Denna utsikt hade vi! :) 

 
Många vänner som såg denna skylt och skickade till oss! :) 

 
Snälla Emil hjälpte till med packningen! :) 

 
Några av tjejerna innan den stora händelsen, haha! :) 

 
Bakgården.. buskarna! 
 
 
Jag! :) 
Tack för en underbar kväll! :) 
 
Japp, jag gick runt med den skylten.... 

JUNI 
 
Månaden då jag gifte mig... Herre min skapare. Släktingar kom och det var allmänt kaos. Underbart kaos. 

Under junimånaden döptes även Gineva och jag fick äran att få vara hennes gudmor, något jag än idag är superlycklig över. Älskar den tjejen så himla mycket, får nästan tårar över all kärlek, haha! 

Samma månad hade jag och Suhel vår hennafest, som mina föräldrar ordnade och Gena förlovade sig!! :) Därefter åker jag och Suhel på vår smekmånad samt spenderar vår första kväll som gifta i vårt helt nya hem!!!!!

VILKEN UNDERBAR MÅNAD!!!!!


 
Från henna kvällen! :) 

 
Älsklingen! 
 
 
 
Henna festen igen! :) 
 
 
Såhär spenderades kvällarna innan bröllopet! 
Jag har tyvärr INGA bilder på syrrans förlovning :( 

 
Sedan kom dagen vi alla hade väntat på!
Älskar dig! <3

 
Här är vi på vår smekmånad och den gula påsen är vår båt, som jag nämnde tidigare! :) 
 
Vår första morgon! <3
 
JULI 
 
Vår första månad som gifta och vi hade massa massa massa bjudningar. Suhels släkt, min släkt och en hel del vänner. Fy vad mysigt det var! Vill ha sommar nu och denna sommar kommer vi ha en liten flicka med oss. Jag dör av lycka! 
 
Under julimånaden blev jag även på smällen fast utan att veta om det, även om jag misstänkte det en aning. Fast alla graviditetstest som jag gjorde visade att jag INTE var det. :) 
 
 
Haha, Gineva är sig lik! 

 
Jag försökte hitta ny promenadväg... Det gick inte alltid SÅ bra. 

 
Vi hade en massa fotbollskvällar! :) 


Körsbär - Jag tog ner tre styckna och la upp det på Instagram. 
Alla trodde att jag var gravid och började gratta mig. Ja, det var ju sant fast vi inte visste det ännu! :) 
 
 
 
Mamma gjorde en massa körsbärssylt!

 
Grillkvällar.. Åh, varför kan vi inte ha sommar HELA tiden?! 

 
Bastian hängde vid vår pool fast utan vatten då... :) 

 
Gineva badade på.. Sötnosen! :) 

 
Mums!


 
AUGUSTI 

Vi visste att vi skulle få barn och var överlyckliga, även om vi kände att det kanske var en aning tidigt. Vi hade ju precis gift oss!! 
 
Harry Potter kvällarna började, det grillades mer och vi, jag och systrarna, drog ner till Eskilstuna! Nu börjar vi berätta för vår omgivning. Vi hade tänkt vänta tills det hade gått tre månader men eftersom jag fick en rätt så "stor" mage tidigt så gick det inte att dölja. 


 
 
SEPTEMBER 
 
Alla fyller år och vi firar för fullt. Samtidigt så döps Melina, Suhels kusin och festen var väldigt mysig och fin! :) 
Nu vet även alla att jag är gravid och jag kan slappna av, men illamåendet och tröttheten finns kvar!
 
 
 
OKTOBER
 
Här vill jag bara att tiden ska passera förbi och jag skriver att jag är gravid här på bloggen. :) 
 
Nu börjar jag lägga upp bilder på bebissaker och magen! 
 
 
 
NOVEMBER 
 
Vi får veta att det är en flicka i magen och det resulterar i massköp från USA. :) Jag är överlycklig och svävar uppe i det blå. Samtidigt hamnar Suhels bror på sjukhuset men allt löser sig, fast han fick vara kvar en HEL månad. Fast Victoria peppade nog upp de flesta! :) 
 
Vi kör även sista Harry Potter kvällen med massa god mat (tack Marie och Nano!!) och en hel del efterrätter som vi får tacka mina systrar för. :) 

 
 
DECEMBER 
 
Vår första jul ihop och vi pyntar huset för första gången! :) 
 
 
Avslutar med en favoritbild på oss tre, haha. Jag, min man och magen. Jorå, den växer och jag känner av henne varje dag. Det gör mig lycklig. 2013 gör mig lycklig och jag hoppas verkligen att 2014 är detsamma. Då är det också en hel del som händer. Jag och Suhel blir föräldrar för första gången, vi åker iväg till USA och min syster gifter sig och flyttar långt bort. Magiska händelser, fyllda med lycka.
 
Jag är så tacksam över mitt liv och för de människor jag har fått äran att ha. Min familj, mina släktingar som jag bara kommer allt närmare och mina fina och underbara vänner. 
 
 
 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0