En liten stund.



Jag och mamma hängde en stund idag men jag blev så himla trött av ingenting! Nu ligger jag på soffan med massa strålningar från ryggen ner mot benet. Så mysigt så! 

Äh, vi gick in på Babyland och letade spjälsäng. Jag har en massa idéer i huvudet nu och ska börja dela med mig snart. Jag måste bli bättre på att fota allt. Hennes rum kommer iallafall att vara rosa med vita detaljer. Väggarna är rosa, färgen prinsessa för att vara exakt, och jag vill helst att möblerna ska vara helt vita. Jag ska försöka hitta söta handtag i rosa men annars är det vitt. Funderar även på att låta byrån stå kvar och få fungera som skötbord. Då har man tre lådor att gå på. Svårt.... Väldigt svårt! 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0