Fredagen i dess glans!

Det var super kul igår. Suhel lagade sin pasta och på grund av mig blev den lite bränd. Jag hade EN uppgift, att röra om såsen, och det gick inte undan! Fast det var ändå gott! :) 

Sedan la vi fram en massa godsaker och snackade en hel del. Kerstin och Laurence är föräldrar till världens sötaste pojk, Bastian och då hade vi en hel del att prata om gällande förlossning och amningen. Kerstin födde på Södersjukhuset, där jag har anmält mig, så hon berättade en del om det också. 

Nä, var mysigt. Hoppas verkligen att man kan göra om det MÅNGA gånger! 


Pastan: champinjoner och bacon. Såsen, där jag hade ansvaret. :) Hann inte ta fler bilder för vi pratade så mycket och sedan satt vi och kollade på en skitfilm och retade den! :) 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0