Min tavla!

Jag såg en tavla med världens sötaste uggla på. Bredvid ugglan kunde man skriva in sitt barns namn, i ett rosa moln. Jag tänkte beställa hem den men kom på att det skulle vara roligare att få måla den själv. Denna tanke dök upp redan innan jul och jag tyckte att jag kunde fylla ut julledigheten med något.

Vi drog iväg till Panduro och köpte allt som behövdes. Färg, tavlan och penslar i olika storlekar. Sedan hittade jag en bricka som kunde användas som målarbricka. Eller, vad kallas det? 

Här är resultatet! Vad tycker ni? Jag är lite missnöjd med bokstäverna för jag hade gjort en mall med varje bokstav för sig, fast jag orkade inte mäta och hålla på. Det är väldigt tomt i hörnet också, men jag tänkte att jag fyller ut det senare, när hon har fötts. Antingen med hennes födelsedatum eller med fot/handavtryck. Eller har ni några idéer? 


Tänk på att det här är FÖRSTA gången jag målar på en canvastavla och med akrylfärg!  



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0