Rosa och prickigt?

Temat för bebisens rum är rosa och vitt, min man fick som han ville. Jag kommer köra på rosa väggar och vita möbler. Fast jag vill byta ut knopparna mot rosa och jag har fastnat för prickigt. Åh, längtar tills jag har lillen i famnen. 
 
Jag kan inte riktigt förstå att jag ska bli mamma om mindre än tre månader. Mamma, på livstid. Jag kommer att känna en ständig oro resten av mitt liv. Åh, nu förstår jag mina föräldrar helt och hållet när de var överdrivet beskyddande. Jag oroar mig för mitt barn NU, tänk er när hon finns utanför magen. När hon växer upp och blir självständig. Vad gör man då?
 
Nä, nu ska jag njuta av att ha henne trygg i min mage, haha! 
 
Vilken är snyggast? 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0