Snart så!

Denna lillplutt ska bli stockholmare. De flyttar nämligen till Sundbyberg så fort hon får en dagisplats i närheten. Tills dess är hon i Jakobsberg där vi alla ska hjälpas åt att ta hand om världens finaste medan föräldrarna jobbar. Jag ska försöka umgås så mycket som möjligt med henne för hon är verkligen en solstråle som jag älskar, jag fylls av kärlek varje gång hon är i närheten. 

Min mamma och Ginevas mormor är i stort sett bästa vänner. De har växt upp ihop ända sedan dag ett och vid vuxen ålder blev Gino (mormodern till Gineva) svägerska då hon gifte sig med min morbror. 

Sedan fick de barn, då fick jag och deras dotter (hon som också heter Marina) en fin relation och vi två har verkligen växt upp tillsammans, vi har MASSA minnen ihop! 

Nu vill jag att Victoria och Gineva ska göra detsamma. Det är verkligen det bästa, att skapa band redan från när man är liten! 


Min lilla sötnos! <3 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0