Vi på nyår.

Vårt första nyår som gifta och vi väntar nu en liten dotter. Jag är gift med världens bästa man som stöttar mig och som finns där. Vi bråkar, småtjafsar och prioriterar helt olika men i slutändan hittar vi alltid lösningar. 

Jag har verkligen så mycket att vara tacksam över egentligen. Jag har en man som förstår mig, jag har en familj som stöttar mig oavsett vad och jag har vänner som betyder enormt mycket. Jag har ett jätte fint hem och även en liten bulle i magen. Det är den finaste gåvan jag har och jag kan fortfarande inte förstå att jag ska få en dotter. Varje gång jag känner av henne ler jag stort för mig själv och längtar alltmer till april. 

Well.. Jag är lycklig, jag. 






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0