Helt underbart.

Vilka godsaker som fanns alltså! Min syster hade gjort sina berömda maraboukakor och jag bara äter som bara den!! 

Det var väldigt mysigt även om det var trångt! Victoria fick även en massa fina saker! Får visa er allt i annat inlägg. 


Dessa var otroligt goda och de tog slut väldigt snabbt! 


Genas berömda kokostoppar, jag hann inte smaka för de tog slut så snabbt!! 


Dessa hann jag inte heller smaka men de verkar såååååå goda!!!! 


Fick tre fina ballonger, med hennes namn på! 


Kolla hur fint det blev!! :) så himla duktiga tjejer jag har i min omgivning!! Tyvärr har jag ingen bra bild på tårtan (som hade hamnat snett, haha!) men så fort jag får en bra bild visar jag upp! :) 


Min fina blöjtårta!! Det är min kompis Soline som fixade allt, visst är hon duktig? Hon hade matchat blöjtårtan med korgen som mamma hade ordnat! Den ska visas upp också, blev helt förälskad! 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0