Inbrott.

Igår kom jag hem och upptäckte två män i mitt hus. Det var det värsta jag har varit med om, att se någon i mitt hem som inte ska vara där. Som har gått runt och rört på våra saker, rört om allt, slängt saker runtom sig och tagit det som inte är deras. Hela situationen var så surrealistisk. Hade jag inte tappat mina nycklar utanför dörren hade jag, istället för att stå tre meter bort, stått enbart en halv meter från en av dem och jag vill inte ens tänka på vad som skulle kunna ha hänt då. Jag fick hjälp av min granne och kort därefter kom både min och Suhels familj. Någon minut senare dök Suhel upp också, han skulle ha fått sitt pris igår men gick tidigare när jag ringde honom i panik. 

Jag hade så ont i magen och hela kroppen skakade. Jag sov ingenting igår kväll men kände ändå att jag ville vara hemma. 

Jag känner mig kränkt, men det här ska inte påverka något. Nu har vi ordnat det bästa larmet som finns och nu kan jag känna mig trygg igen. För det är så det ska vara, att man ska få vara trygg i sitt eget hem. 





Speak up!
Elena

Men omg!! Hoppas du mår bra Marina! 😨💋 kan tänka mig vilken äcklig känsla..

Svar: Jag mår bra men ja, det var en väldigt äcklig känsla!! :(
Milazlatnikova.

2014-03-05 @ 18:18:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0