Min syster åker ju snart!

Vi diskuterade bröllopet idag och jag kom på att det är fan snart. Min lillasyster flyttar till USA, flera timmar bort från oss och en enorm tidsskillnad. Hur ska detta gå? Fast å andra sidan lär jag nog besöka Los Angeles oftare och då kan vi köra på en gemensam shopping varje gång. ÄLSKAR ATT SHOPPA I USA!
 
Fisen har iallafall skaffat sig en ny blogg, livila.blogg.se, (klicka HÄR) där vi kan följa hennes liv fram till bröllopet och därefter kommer det att bli en hel del om livet i L.A. Följ hennes också, då kan ni tjata på henne om att uppdatera mycket oftare. Mitt tjat räcker tydligen inte till, varken för henne eller för Carin. 
 
 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0