Tillfällig smink.



Jag beställde smink från Everydayminerals men det har gått över en månad sedan jag beställde och jag har inte sett skymten av mitt paket. Idag var jag tvungen att köpa något eftersom det jag använder nu är för hemskt. Min hy har varit katastrofal under graviditeten så bra smink är ett måste. Eller smink som fungerar för den hy jag har just nu. Jag hoppas att det återgår till hur det var innan jag blev gravid, fräsch och finnfri. Nu känner jag mig som en 14-åring, och inte ens då hade jag problem med hyn som jag har nu! 

Jag använder egentligen enbart ID smink men men, vi får vänta och se. Jag köpte iallafall något från KICKS egna märke, ska använda den för ögonen. Jag älskar ljusa färger så vi får hoppas att denna är bra. Min favorit är egentligen den från everydayminerals, fast nu bojkottar jag företaget! :) 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0