Outlet.

Vi fick dra iväg till outlet i Barkarby idag. Nu när det är varmt vill min man ha på sig sina sommarkläder. Dessa ligger i nedersta hyllan, längst in. Sedan byter jag bara plats med vinterkläder, som är högre upp. Fast vi hittade INGA idag, det var helt tomt i nedersta hyllan och vi storhandlade massa innan vi åkte på vår smekmånad. Det tog tid innan vi förstod att inbrottstjuvarna måste ha tagit med sig allt för de tog makens jeansbyxor och de ligger där nere. Så ja.. Bara att handla nytt. Idioter. Blir så arg för det känns som om man hela tiden upptäcker nya saker... Skönt med larm nu! 


Såhär busig var hon och sedan bajsade hon ner hela bodyn. :) Dessutom ammade jag offentligt för första gången. Eller, en gång fick jag göra det på Arlanda men det är inte riktigt samma sak då jag kunde gå avskilt. Nu satt vi och fikade. Jag är inget stort fan av offentlig amning, nej. Fast ja, ibland måste man. Jag hade ju filt över men det var ändå obekvämt. Jag använder även plastnapp så det blir extra krångligt. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0